i walked you home most days

´
gårdagens
gråa stuprörsjeans - hm
grå tshirt - zara
svart halsband - hm
brunt flätat armband - prag
och så får man inte glömma viva la diva nagellack nr 53 för bara 45 :-

patrick stump är ett geni, inte för att det är någon nyhet direkt.

jag har nästan packat klart, jag har också märkt att jag behöver en ny väska. min håller på att gå sönder. så sliten är den. aja. jag har blivit väldigt sugen på långärmade tröjor i massor av olika färger. i'm looking forward to the winter! faktiskt min favoritårstid. äh, nu ska jag nog hitta på ngt annat. jag har liksom inget mer att skriva. förutom att 'don't regret it now' med tyga feat mr. stump är bbäääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0