i think i'm ready

chatt med massor just nu, massor med plugg och seghelg. kill me.

weekend update:
fredag
: vi hade nån hjälpa världens barn grej men klassen och folk var antligen på stan med bössor eller gjorde uppdrag åt sina föräldrar (typ stända huset så gav de 100kr till världens barn). det var först tänkt att några tjejer i klassen skulle sjunga nånstans och så skulle sveriges radio örebro komma och spela in, men så blev det inte för vi hade inte ens tränat på låtar eller ngt. så jag bakade hos carro med carro & karin. mys. så det blev ta en timmas busstur klockan 08 på morgonen.  sen ringde min lärare och frågade om sverige radio örebro kunde komma hem till carro och intervjua oss! jag blev typ stum och gav fram ett litet mesigt 'aaaaaaa'. haha, jag, karin & carro var jättenervösa hela dagen. sen kom en tjej som hette matilda vid ett och åt lite bakverk med oss och intervjua oss. jättetrevlig var hon. tyvärr missade vi sången men endå .. :) sen åkte vi in till skolan och var med på klassföreståndartid. (karin började blöda näsblod under resan, hah) men iallfall, mkt skön dag. men glöm inte att slå på p4 på tisdag den 7:e oktober klockan 15:00. :))

senare på kvällen kom ella en stund. vi somnade, bokstavligt. haha, grymt trötta, sen åkte hon hem vid tolv.

lördag: plugg typ hela dagen, och eftersom internet inte fungerar hos pappa, harry potter och hemligheternas kammare på datorn. ahhaha, jag är grymmast!

ikv blir det tv och ännu mer plugg. muntlig redovisning på Togo. jag ska typ kunna allt utantill. jag är körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0