i set my clocks early 'cause i know i'm always late


en bild från i fredags när jag fikade på hells med ells

och en annan bild på ella och mig som vi tog för ett tag sen.

allt har varit otroligt segt på sistonde. ikv blir det tv och slappa innan jag ska tillbaka till praoen i vecka till. fast jag ska nog ta ledigt på tisdag. jag drömde även att vi var i skolan på måndagmorgonen och hade hemkunskap och jag ahde glömt att kontakta min praoplats och att jag var helt förstörd och lydia hjälpte mig. haha, konstigt

igår satt jag uppe sent och började kolla på tila tequila 2 på mtv.se. jag verkligen älskar den showen! haha, så mycket drama.  hitills gillar jag sirena och george bäst. jay och chad hatar jag ,

jag tycker att det är dags att jag sticker till sthlm och går på bio och käkar pizza. haha föresten, inte pizza. jag har trättnat på pizza. mcdonald's, däremot. mcdonalds. det kan man aldrig tröttna på!

hahah, här sitter jag och snackar mat. snart ska jag gå till den andra datorn och lyssna på cute is what we aim for och kolla på gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0