i rather waste my time on my best friends

en ny fall out boy song har blivit släppt på i-tunes 'headfirst slide into cooperstown on a bad bet'  eftersom jag inte har i-tunes måste jag så fort som jag skrivit klart det här inlägget kolla in den låten på youtube, och man får inte glömma massor av nya fob-intervjuer.

okej, skolupdate om ngn skulle bry sig. jag är klar med mitt arbete! det behöver bara lite final-touching sen är det bara att printa. vilken lättnad. imorrn är det muntlig redovisning inför klassen så det är bara att bränna över bildspelet och det andra på en skiva senare.

idag ringde jag även min praoplats, willys. jag hade inte förväntat mig att han skulle vara eftersom att jag hade ringt hela eftermiddagen och ingen svarade. men när han svarade madeade jag a total foul of myself. aja. imorrn ska jag presentera mig där, good luck, ag.

idag var jag med på radio! haha, det var bara typ 2-3 minuter eller ngt och jag madeade a total foul of myself där också. vi hade spelat in minst 15 minuter så jag tyckte att det var lite kort, men jag ska iallafall vara glad över att de inte tog med den delen som jag typ skämde ut mig och bara babblade på. om ni vill höra det som spelades på p4 idag så gå in på sr.se. klockslaget var 15:00-15:30.

nu har jag ett matteprov att se fram emot. jippie. verkligen. aja. fredag blir nog fin endå för då blir det stan med ella som jag inte har träffat så mycket eftersom skolan har dödat oss både på sistonde, och köpa den nya rocksound. pete & patrick ska var apå covert så det är bara att punga ut med 60:- :)

i helgen kommer även syrran hem som flyttade till sthlm för exakt en vecka. hoppas vi hittar på ngt kul.
men nu har jag mycket att göra. skriver senare. /ag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0