i hear it in your voice, u care


jag och ells a while ago.

jag ska göra detta till ett kort inlägg eftersom the pain i have in my fingers.

idag var jag på praoen och fick tom sluta tidigare. det blev upp på stan med ella som jag inte träffat på ett tag. det var mys och skratt. vi köpte gårdagens bullpåse på hells konditori för 25:-. 5st bullar fick man med som var riktigt goda. vi var lite bad på konditoriet också och betalade bara för ett glas vatten men tog cola när ingen märkte. haha,

sen blev det springa efter bussen eftersom nästa gick 40 minuter senare och jag vägrade vänta utomhus i kylan. ella var beredd på att ge upp när hon såg bussen åka förbi oss när vi inte var på hållplatsen, men jag började springa efter den och kom i slutet ikapp bussen vid nästa hållplats, haha, har man skills så har man ;)

imorrn ska jag upp tidigt och göra mig iordning för att gå ut i vasa stan för att ta fina bilder på mig och ella, det blir mys eftersom att jag nyss har fått tillbaka datorn och den 'är helt rensad. jag ska bara fylla den med fina nödvändiga bilder.

nu återstår bara en vecka på praoen och sen blir det sthlm och hälsa på syster under höstlovet :)

Kommentarer
Postat av: julia

ahahhahahaha ni är för wannabe. jag å ella gjorde exakt samma sak med bulle å cola. hiih

2008-10-23 @ 14:28:42
Postat av: juli

HAHA för wannabe, de gjorde vi oxå.med bulle å cola. tihi

2008-10-23 @ 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0