his girl friday


hahah, jag var tvungen - guilty pleasure dansen in my heart!

lyssnar på tai just nu för en snällis skickade lite. är förövrigt väldigt trött. trött på allt. 

imorrn ska vår klass göra uppdrag och skicka pengarna till världens barn grejs så det känns snällt. jag, carro och karin ska baka hos carro imorgon vid 09;00 för vi vill hinna tillbaka till skolan ett tag innan lunch för att göra so'n och matten. så imorrn bitti blir det buss hemifrån vid 08:00. inte det roligaste då, menmen. ikv blir det hells kitchen som vanligt så ja kommer väl vara trött som en apa imorrn.

förövrigt har jag klädkris. ngn, hjälp mig. vad är snyggt?

föresten nu lovar jag mig själv att nästa lediga dag ska jag ta en heldag framför tv /datorn och kolla på allt roligt jag har brännt över b.la. making of pretty odd, making of nine in the afternoon, panic at the disco live in denver,**** live in phonix, pers på jay leno och massa andra bra grejer. sånt gör mig glad och ja tkr att jag har förtjänat att slappa ett tag!
/AG.

efterlyser fortfarande ngn som kan berätta för mig hur man gör en header eller kan länka till nån bra press där man lär sig. min blogg ser ju ut som skit!

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, men gud va kul, vill också se allt de där patdgrejerna :D Länktips ? :D



Jag kan kanske hjälpa dej o göra en header, eller förklara? Om du vill x) kraam

2008-10-02 @ 22:24:59
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se
Postat av: Ella

du och jag behöver en hel dag med att bara äta skitmat och kolla på dåliga filmer!! :D

2008-10-02 @ 23:01:23
URL: http://ssuckers.blogg.se/
Postat av: alice

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html



bra sida :) (y)

2008-10-03 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0