headfirst slide into cooperstown on a bad bet

okej, extremt taggad nu:
jag ska börja ta massor av assnygga bilder, utomhus. liksom, jag har en stor tomt, varför inte utnyttja den? sen ska jag fixa en header så fort som jag får tid för jag tror jag vet hur man gör. sen ska jag allmänt vara glad och postiv och riktigt jävla snygg. (man kan ju drömma)

förut var jag och presentera mig på willy's. damn det är stort där och personalen trevlig. jag ska fan äta billy's i deras stora lunchrum varannan dag, (den dagen jag inte äter på mcd som ligger mitt emot. göra mig sällskap?)

DAGENS KLÄDSEL: svarta mysbyxor och ett brunt linne.
DAGENS FRISYR: uppsats i hög tofs
DAGENS LÅT: say (all i need) - one republic
DAGENS TV: the hills
DAGENS VILL HA:  bra kamera och snygg stil. någon som vill hjälpa? (a)
DAGENS SJUKA:  inget
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag inte fick redovisa min skit, jag vill bara ha det gjort!
DAGENS ROLIGASTE: folk idag, de var trevliga
DAGENS PLANER: plugga matte och tv.
DAGENS BÄSTA: orienteringsdagen (y) blev trea i klassen, haha. tog svår bana ensam.
DAGENS KÖP: typ mat med mamma.
DAGENS GODIS: inget. im on a diet
DAGENS SAKNAD: typ kompisar, jag har inte träffat ngn på aslänge och känner mig ensamast i världen. ngn ring och gör mig glad? (a)
DAGENS HUMÖR: comme si comme sa. haha (franska för sådär, stavning ngn?)

Kommentarer
Postat av: Ella

haha, den suger :D

hur gick togoredovisningen btw?

2008-10-08 @ 20:16:23
URL: http://ssuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0