fix, katy, tåg & hem



high school musical was very predicteble. and boring, cheese. ya'll know. åkte i alla fall hem och såg på tila tequila finalen på datorn med syster. poor thang! will she ever find love? aftershow ikv. snart ska vi väl röra på oss. syrran min vill till american apperal på götgatan men det är största omvägen till cityterminalen där vårat tåg går ifrån. liksom, allt blir mycket lättare om vi tar tunnelbanan från karlaplan till t-centralen och sen går under marken till cityterminalen.

DAMN, katy perry (egentligen kathrine hudson) kommer till sverige 22 februari nånting! thanks, helena. hon hade kollat text-tv och gick in på datorn för att tell:a me. nu blev jag glad. det där gjorde min dag. förhoppningsvist kommer gym class heroes och fall out boy också till sverige (akutella med nya skivor). fyfan. biljetterna släpps imorrn och jag tror att jag ska gå.. kanske. min mamma är lite scared att jag ska till sthlm by myself men jag tror ella ska med och vi kan ju bo hos emilia. jag har pratat med massor av pers som har sett katy live och dem säger att hon har sån energi och kan verkligen connecta med publiken. undrar hur mycket bljetterna kostar, eller var hon spelar. YAY, ja är excited. det första jag kommer göra när jag kommer till örebro ikv är lätt att ringa ella. !!!!

i alla fall. vi tar ett tåg ikväll till örebro och jag kommer hem sent, tror jag. i alla fall. nu ska jag kolla in katy's hemsida och också ticnet. hörs gör vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0