everyone think they deserve more





the nightmare before christmas!
på halloween ska jag lätt titta på den. tim burton är ett geni. jag såg föresten massa videor på youtube (kolla in mina bildspel där, namnet är takeyourtasteback) hur man ritar en enkel jack skellington. jag vet inte om jag har berättat om den animerade musikalen tidigare men den är i alla fall jättesuperbra. b.la. panic at the disco, fall out boy och marilyn manson har gjort covers på låtarna. hela soundtracket är faktiskt bäst. danny elfman är också ett geni. aja, för att komma till sak ska jag nog försöka mig på att rita en stor jack och sätta upp i mitt rum, men jag räknar med ett failure, för jag suger på att rita. helena ritar bäst, hennes skulle bli perfekt.

den andra bilden är mitt lilla kladd som jag ritade medan jag lyssnade på panic at the disco's 'pretty odd' för första gången. jag har gjort samma sak med gym class heroes' 'the quilt' som jag köpte förra månaden, ska skanna in den i datorn så fort  jag förstår mig på den nya skrivaren.

många som jag känner ska tydligen och se simple plan när de kommer hit 31 oktober eller när det var. de är faktiskt rätt så bra, men jag sparar mig till när katy perry, gym class heroes & fall out boy kommer till sverige, and they will, if i so have to fly them here myself. men det är bra, för när de är här så kan jag bo hos min syster (hon bor på karlaplan) och sen kan jag sova där någon vecka och bara leva på mina live minnen av personerna. hah

ny header gör jag nog säkert också på lovet. men eftersom jag inte har gimp längre så blir det nog en paintad, kind of like the one i already have. jag är inte beroende av någon high tec, paintad duger (:

Kommentarer
Postat av: helena

men sluta du ritar hyperfint girl!

jag älskar den pretty.odd. teckningen!



och TNBC var BÄST min kompis tyckte jag var tönt när jag kunde tre låtar .__.

lånade den av en Maja i min klass, fick Edward Scissorhands och Corpse Bride också, nu har jag hela lovet att avverka Burton-filmer!!

haru sett ngn av dem också?

förväntar mej att Corpse Bride ska vara maaaaaaassa bra!

2008-10-25 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0