enough to make up for lost time




congrats gabey saporta from cobra starship. <3<3<3

kvällen var ganska seg. chillade med ella. vi gottade oss och så. är grymt taggad inför veckan. sen fick vi ett överraskande samtal som totaly made my day :]]]]]

ey, ni är dåliga på att kommentera. come on.

you know I try to get close to you.
you don't realize what you're puttin' me through.
the things I do, and I do ‘em for you
and I don't mean to seem presumptuous.
but I feel when you're looking at me.
don't hesitate if you like what you see.
don't be afraid ‘cause I'm setting you free
is my philosophy.


ny cobra starship platta på gång eller hur står det till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0