don't u care about me anymore?

ella har fortfarande inte loggat in på msn så jag har inga fler än de 150 st som vi tog med min digitalkamera.  tillbringade kvällen med att instalera datorn och sedan sitta och lyssna på gammal musik som låg kvar på den. b.la britney spears, maroon 5 & avril lavigne. sen kollade jag på gamla musikvideor som jag hade brännt över från datorn för längesen, b.la. black eyed peas, mariah carey och min älsklingsvideo 'music makes u lose control' med missy elliot feat fatman scoop och ciara.

har fortfarande inte gjort no'n som jag och jess ska redovisa när vi kommer tillbaka till skolan. måste förbereda oss via msn tror jag, kanske är dags att göra den eftersom jag ska till sthlm på lovet och den veckan som jag har kvar på praoen på willys så kommer jag nog inte få tid eftersom min energi är på noll när jag kommer hem på the afternoon/evening.

nu sitter jag och chattar med min kära syster som bor i sthlm och det är hon jag ska hälsa på under lovet. vi berömmer varandras bloggar så fint så. ;)

men nu tycker jag att ella ska logga in på msn. varför svarar hon inte på mina sms?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0