crap, kill me


tisdagens.
svarta skor (syns inte) - wedins
svarta jeans - wear it
svart band tshirt (fall out boy) - punktshop
svart skinnjacka - vetinte
blå halsduk - hm

ny fob låt 'what a catch, donnie' - men jag tänker inte lyssna på den förän folie a deux, för annars blir det inga nya låtar när jag lyssnar på skivan för första gången. u know. jag vill vänta tills jag har köpt albumet.

the crapiest feeling.
fruktansvärt
awful
killing
sämst

dör

u can say that i exaggerate i don't care.
folie a deux 04.11.08
                      16.12.08

jag som hade en countdown.

detta är en big downer. jag har haft det lite sisådär på sistonde men jag såg verkligen fram emot skivan, men jag förstår även och respekterar varför de ändrade datum. aja. jag ska vara tacksam att de inte flyttade den till första kvartalet av 2009 som de kanske skulle gjort. men endå...

one day, next day. the same shit. get me out of this.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vet precis vad du menar, jag vägrade lyssnar på 9ITA för många gånger innan skivan kom ut, så den inte skulle bli utlyssnad, haha. :) Men trist med ändrat datum! :/



Hoppas det känns bättre snart, iaf =)

2008-10-15 @ 21:06:08
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se
Postat av: alice

jag blev också less, men det är bara att vänta ytterligare 40 dagar. jag vill inte heller börja lyssna än, det känns så fel :/

2008-10-16 @ 06:46:40
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0