behind her back i already am


idag var det galnaste dagen i skolan. först var jag grymt sur eftersom jag sög på min redovisning men sen blev jag gladare och gladare. vi hade även matteprov och musik idag. provet gick nog bra, som tur så märkte jag att jag hade läst en fråga totalt fel så jag ändrade det. på musiken börjadew vi träna på låtar till julkonserten, pretty wierd songs so far. men det blir säkert bra. efter skolan så mötte jag ella på stan och vi gick runt. mcd/korthuset/bibloteket/bondia/wedins/åhlens/ginatricot/scorett/wearit/dinsko/wedins/jc/hm&pressbyrån men det enda jag köpte var tidningen rock sound som planerat på pressbyrån för 60:- jag tycker att det är lite dyrt men den är ju från america om man tänker efter och så var det ju pete och patrick från fall out boy på covert så då är det ju lätt värt det!

på måndag börjar jag praoa i två veckor, sen har jag höstlov. d v s att jag inte har ngn skola på tre veckor! fatta skönt, fast jag har endå massa uppgifter jag måste göra, man kan ju inte komma ifrån allt. förhoppningsvist blir det hälsa på hos syster i sthlm under höstlovet. jag måste gå till sådana affärer som inte finns här i örebro: lagerhouse, only, mango, rockzone & punktshop. på de två sista ska jag leta efter ännu en fob-tshirt. vill ha ngn med folie á deux tryck om det finns. på bondia idag fanns det två stycken men en såg nästan ut som den jag redan har och den andra vet jag inte riktigt. aja. vi får se.

syster kommer iallfall imorgon. får se vad som händer. :)
nu ska jag lyssna på you me at six, the academy is... & fall out boy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0