arizona, it's a million miles from florida

fixade äntligen över the academy is...'s 'fast times at barrington high' och hey monday's 'hold on tight' till skiva igår kväll. satt upp sent och lyssnade och njöt.

jag känner att jag har klagat way to much på min prao. okej, det är fysiskt ansträngande men so what? jag behöver det, nu när jag är i oform. och personalen är faktiskt riktigt trevlig.

gymnasiemässa imorrn då. ska äta på stan innan eftersom jag bestämmde mig ändå att åka till praoen på morgonen och vara där dryga 3 h för att visa att jag är angelägen om att få sommarjobb i sommar, fast jag kommer nog inte få det eftersom jag är så otroligt oeffektiv och seg. but what are u gonna do about it?

har iaf inte än hittat någon som vill göra mig sällskap på stan eftersom de flesta i klassen ska äta på sin prao. men det hinner inte jag eftersom jag brukar ta lunch vid 13-14 och mässan börjar vid 12.

ikväll börjar säsongspremiären av prison break, men eftersom det går mellan 22 och 23 och jag ska upp vid 06:30 imorgon så kommer jag inte orka stanna uppe så det är att spela in det på vhs'en som gäller!

julkryssning med familjen? ja, så kanske det blir! (:

föresten så bokade min syster som flyttat till stockholm biljetter dit till min och min andra syster i söndags. (: vi åker tisdag den 28:e oktober på morgonen till torsdag kväll den 30:e eftersom jag ska till tandläkaren 07:55 på fredag morgonen - lagom roligt. men resan kommer i alla fall bli kul. det blir nog roligare om jag hade några pengar, men vi får se vad jag kan skrapa fram.

pratade med lina en stund i mobilen idag, damn , i'm missing her!

stay sweet /AG


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, I rock!!! xD

2008-10-21 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0