are we growing up, or just going down?


jack skellington v

tråkdag idag. fast när ja och carro orienterade var det riktigt roligt. senare på idrotten var jag med om ett såkallade 'nära döden'- upplevelse. haha. vissa vet vad jag snackar om.

mitt so arbete om u-landet Togo är snart klart. jag ska bara intervjua my friend ella, som har varit där på studiebesök, eller vad man ska kalla det. på måndag börjar vi med de muntliga redovisningarna. - scary.

nu gör jag min engelska film review. lätt att göra när man inte har sett hela filmen. aja. ja kollar på den nu medan jag skriver så förhoppningsvist fixar det sig.

take my hand and we will run away.

Kommentarer
Postat av: Ella

hahaha "studiebesök"

2008-10-02 @ 09:55:55
URL: http://ssuckers.blogg.se/
Postat av: Lina

Fuck up! skolan knäcker mig fan nästan!

tack för att du finns där och stöttar mig <3

2008-10-02 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0