when im home alone i just dance by myself



så det blev inge träffa ella/promenera igår. vädret sög. blåste och regnade så jag hoppades på förbättringar idag, men nejnej. igår var ju mitt samtal på skolan sen åkte mamma och jag till ica och köpte massor av godis. det var gott, fast ja fick lite skuldkänslor efteråt, vad hände med att börja promenera varje dag och bara äta godis en dag i veckan? oh well...what are u gonna do about it?

köpte också min julkonsert på expidetionen i skolan. för 120 pix fick jag se på 2007 års julkonsert på conventum. att se på alla gamla låtar får mig att längta till årets. konserterna är absolut årets höjdpunkt och man dör av lycka när konserterna är färdiga. jag kommer aldrig glömma förra årets extra nummer den sista konserten - ren lycka! ganska smart av mig också att kolla på den 3 veckor innan årets. nu har jag ju fjolårets låtar på huvudet! haha. grymt knasigt. jag kan hitills typ 2 låtar som vi ska ha det här året, yes. väldigt duktigt av mig.

vi fick 1 vecka till på oss med hemkunskapsarbetet. väl behövt. jag fattar ingetting!

ska gå in på bilddagboken och se om det fungerar bättre än innan. dålig server där. sen funderar jag på att fota lite.

Kommentarer
Postat av: ella

jag förväntar mig en inbjudan till julkonserten!

2008-11-12 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0