we made a lot of friends and even more enemies, some of which were genuine and others just pretend to be



idag klockan 12:45 ska jag vara på conventum. bring: lucialinne, karljohan tröja, kamera. :D

it's that time of the year, when all the christmas gifts will be bought. jag hatar att köpa presenter till andra, man lyckas endå aldrig göra ngn riktigt nöjd, och det ser man i folkets ansikte och massa, presentköp är överskattat.

ny tkr jag att fob kan komma till sverige, de har tydligen tid att spela 3 spelningar i frankrike så.. kooooom.

jag superförkyld har jag märkt, eller så är det så att jag inte tagit mina allergitabletter,  worst senario, nyser i kören, i en mickrofon. oh well. jag blir inte förvånad över om det händer. jag har faktiskt blivit erbjuden ett vaccin mot alla mina allergier (eftersom jag har det året runt). men då får jag det varannan vecka i tre år. alltså en spruta. och jag hatar sprutor.

yesyes. onödig info. snart ska jag börja göra i ordning mig och stryka lucialinnet.  skriver nog senare ikv. ciao så länge.

obs. tillfällig header, i couldn't stand the old one.

Kommentarer
Postat av: JJ

tillfällig my ass den ska du ha forever, om du menar den bilden längstlängstupp för jag vet inte vad en header är möööh. den var sexigast om du tar bort den kmr jag trycka massa sprutor i dig!

2008-11-29 @ 18:22:53
Postat av: Anonym

superbillig nummer upplysning - via telefon och sms







MEN Ag nU vILL jAG sE På GhOSt ShIp , VArFÖr ViLl Du iNTe. Nu bLiR jAg LeSsEn i öGaT :(



NU SA DU : EMILIA HAR MASS FILMER

2008-11-30 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0