i drove all night just to be with you


bilder från förra helgen. galet vare!

gårdagen spenderades med julia och ella. de kom hem till mig och vi åt massa som vanligt! (: vi snacka en hel jävla del sen kollade vi på någon sämst film som hette 'just like heaven' som gick på femman. haha. mys i soffan. sen gick vi till källaren framför den stora tvn och kollade på 'gothika'. den var inte så scary som ja trodde men jag måste ersänna att det fanns några moments där man skrek till. fan va ja älskar skräck. tjejerna gick hem vid ett och ja satt lite vid datorn sen blev det sängen.

imorse vaknade jag vid halv elva av att min mobil ringde. ...'can you feel the urgency? like a needle pulling out, can you feel the urgency? pulses of anxiety, we're just faces in the crowd...' det var karin i alla fall och vi tog en snabbis på stan. fan hon är bäst. sen när ja åkte hem så märkte ja att min familj hade åkt på lillebrors innebandy match och ja hade ingen nyckel. ja var utelåst. great tänkte jag och gick hem till ella en stund. haha, ja var så jävla pissed för ingen hade sagt att de skulle åka iväg. oh well. nu har jag ätit godaste skaldjurspajen. får se vad som händer sen.

det har varit meningen att ja skulle lägga upp veckans outfits men jag har inte orkat ta några bilder. (outfitsen är inge speciellt men ja gillar att lägga upp det som minnen, typ. haha, hela den här bloggen är så att jag kan kolla tillbaka på den om typ några år. haha) aja, dagens outfit får ni i alla fall i ord: gråa stuprörsjeans från hm, fall out boy-tshirt från rockzone och en fin svart mjuk keps från hm. (mitt hår var en katastof imorse). funderar på att lägga upp några roliga youtube klipp sen. men vi får se vad som händer. ha det bäst! /AG

Kommentarer
Postat av: ju

ÄLAKAR BILDEN PÅÅ MIG Å DIG!

2008-11-10 @ 16:17:46
Postat av: alice

hahaha va smart! det där med återblick på bloggen. kanske man skulle ta å börja med... ;)

2008-11-10 @ 19:41:14
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0