there's to much green to feel blue

har nyss vaknat. klockan är runt kvart i två. jag har studiedag vilket är superskönt. men jag skulle velat vaknat lite tidigare idag. typ runt elva. varför? jo för nu kommer jag ha så mycket svårare att vakna imorgon. jag har vaknat supersent nästan alla dagar på lovet, vilket oroar mig lite eftersom jag är expert på att försova mig.

jag tror inte att jag är den enda som är hemma från skolan idag (såklart alla på kjs) men också julia och ella tror jag ligger hemma idag. julia smsade mig sent igår och ella ringde jag. fan va vidrigt det var.

nu gör jag lite skolarbete in the last moment. jag tar reda på lite fakta om köttets väg från slakteriet till bordet. jessica och jag håller på med det på no'n. nu tar jag ut lite extra information eftersom jessica bara vill ha G, så har hon inge mer att oroa sig för eftersom den information vi fixade i skolan var ungefär på G-nivå. men nu hämtar jag som sagt lite extra. och det är äckligt att läsa om allt. uuh. aja. jag orkar inge mer just nu.

patrick stump uppdaterade sin hemsida i fredags för första gången sen 20 september. han har ändrat sitt namn. och det är ganska skönt att få en förklaring eftersom jag har blivit ganska confused på sistonde när jag har öppnat gym class heroes' skiva 'the quilt' och the cab's 'whisper war' och läst under raden producer och läst 'patrick vaughn stump'. aja. läs all about it (om det ens skulle intressera dig) -> www.patrickstump.com

without you, i'm just me.
/AG

Kommentarer
Postat av: helena

åhhh, jag läste "ithout you, i'm just me" nyss på petes blogg, i LOVE it!



förresten så stör jag mej också på tingeling-reklamen när hon speglar sej :(

2008-11-03 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0