the devil's language taste of lust



jag har ju off course blivit sugen på att göra en ny header, igen. haha. jag tröttnar på dem efter typ två veckor. äh, men jag vet inte. jag använder ju inget bra program och senast jag försökte fixa photoshop så fick jag virus på datorn. kanske fixar någon hos julia nångång. haha. fast ja har ju inga bilder där, men still. [:

igår såg jag på the real world på mtv. fyfan va bra det är. fast jag har missat lite och märkte att greg inte var kvar i huset? vad hände med honom och gårdagens avsnitt så åkte joey hem. jag stör mig lite på människorna där. jag saknar the real life sydney. haha. när man snackar om sydney så måste jag lära mig att tala med australensisk accent. någon som vill lära mig?

jag ska korta ner alla texter här. liksom vem orkar läsa långa inlägg? lite undra på att mina sidvisningar har sjunkigt. så mer bilder och mindre text blir det!

men nu ska jag fortsätta lyssna på the cab och panic at the disco. ikv blir det tv för hela slanten, one tree hill, gossip girl, hål i väggen & parlamentet!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Greg blev sparkad från programmet och fick åka hem. Om man är med i Real World ska man gå till jobbet. I årets Real World har de inget jobb men de håller till på IO Comedy-shit. De ska göra improvisationsteater och visa det för folk. De hade fått i uppgift att ha en föreställning och alla var tvungna att vara där. Greg däremot sket i det och gick istället på en modevisning då han vill bli modell. Han hade vid tidigar tillfällen skitit i att gå till IO. Både till träningar och nu sket han i föreställningen. Så därför har han fått lämna programmet.

2008-11-09 @ 17:26:13
Postat av: F e l i c i a

Haha, va snygg bild :D

2008-11-10 @ 22:03:54
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0