said i was pretty and i belived it



julia, a little bit of me & center of attention, of course - ella.

nu sitter jag här vid datorn med ells efter en helvettig dag i skolan. jag orkar inte ens prata eller skriva om det, men det var åtminstonde much trevligt att träffa folk. jag ser jämt ut som ett as. nu lyssnar vi i alla fall på katy, britney och the pussycat dolls. girl powah. sen ska vi baka och vara allmänt deppiga. jag vill se alla bilder som julia tog med sin kamera i helgen. WIIIIEEEEERD.

ella älskar britney.
det är synd om tila
tyga har en big mouth, sa på röda
mattan att pete & ash väntar tvillingar.
ella sparkar mig med fötterna och tvingar
mig att säga att hon har skills.
kul = kuk.

WIIIIIIIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0