nothing heard, nothing said

skolan är återigen killing me. jag har fått hur mycket arbete och skit som helst på två dagar. snälla, någon save me. nu försöker ja hitta någon good fakta om australien som är värd att nämna i en teater som vi ska göra på engelskan. ja ska prata australensisk dialekt och träffa andra people och berätta om myself och mitt land. ja försöker också hitta något om america till johan (han hade inte tid att fixa det idag, liksom. vi fick en dag på oss) men seriöst så behöver man inte looka something up about the states! man kan snacka om hur mycket som helst om amerika. vi drog våra dialekter ur en hatt och jag ville egentligen ha brittiska. det är roligast , höhö. men nu får ja nöja med med den svåraste.

imorse när ja vaknade så fick ja ett sms som det stod 'OBAMA' i. ja förstod då att barack obama hade vunnit de amerikanska valet. det gjorde mig lite glad. men bara lagom för ja är inte så insatt i politik och minst av allt i amerikansk. det enda jag vet är att obama ville ta bort alla trupper från irak och att hans motståndare john mccain ville ha kvar dem. så ja gillar nog obama mest genom att kunna ingen annan info än det.

jag somnade förrut när ja pluggade! efter att ja kom hem efter skolan så åt jag sen gick ja till datorn för att se om den var ledig, men det var den inte så ja tänkte att ja kunde läsa no så länge. kröp ner under täcket gjorde jag eftersom ja har mitt vädringsfönster öppet och ja vet inte hur man stänger det. sen somnade jag. fastän det var helt ljust utomhus. nu när ja vaknade runt fem så var det bäcksvart utomhus. man blir confused av sånt där. att sova mitt på dagen. nu kommer ja inte kunna sova ikväll och jag är säkert att det är intressant information som ni kommer ligga och analysera ikväll.

just nu känns allt lite blä.. skolan suger muster ur mig as usual och ja får typ inte någon tid för något annat. och igår trodde ja att ja skulle smälla av för min hemkunskapslärare började också tjata om gymnasieval. ja svär om någon mer stressar på mig om det så exploderar jag. vi har börjar med värsta budget arbetet i hemkunskap och vi ska tänka att vi har precis utbildat oss färdigt och vi bor för första gången i våran egna lägenhet. eftersom jag inte vet vad jag vill bli så tog ja något vanligt yrke som t.ex. frisör. och när min lärare fick reda på att det egentligen inte är min true passion så började hon med sitt 'du vet att du har snart inte mycket tid kvar att bestämma dig om vad du vill göra i framtiden...' så jag skulle lämna själva yrkes delen så länge tills jag vet vad jag vill bli. hallå? hon agerar som att ja ska veta det by next week. seriöst. utplåna skolan.

okej, men en bra grej är det idag. det är carolines födelsedag! happy birthday to you, your little cutie <3

nu ska jag gå under jorden. hejdå.

Kommentarer
Postat av: ellllls

det var ju jag som skickade smset, hallå! :D jag svär att jag älskar obama, du skulle hört hans tal när det precis blivit klart att han hade blivit the president of the united states of america. ohyes,i like it

2008-11-05 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0