im a desperate cry for help

okej, igår var jag vid gravarna med släkten, sen var det fika. after that så träffades jag, julia och ella i en lokal som vi hade hyrt. fråga mig inte varför. vi hade hyrt tre filmer också, the aristocrats, little brittain & one missed call 2. vi hann aldrig kolla på little britain, vi var lite uppspelta *host*. men the aristocrats var minst sagt intressant.. '´what do you call yourselfs?' 'the aristocrats, *taadaah*' haha. lol. men aja, vi kastade dart pilar, jag skulle träffa tavlan från typ fyra meters håll och julia låg typ i köket och skrattade tre meter åt höger, och såklart så kastar jag pilen och det träffar julia i benet. hahaha, jag kastade en pil i julias ben! hon började blöda och massa shit. sen ringde vi folk, och vi tog x antal much funny pictures. (julia - skicka!!) sen skulle ju inte kvällen vara fulländad utan lite spya - och lite mer. fick lite dåligt samvete när jag & ella åkte hem, vi lämnade julia i äckelrummet. fyfan. okej. lite girltalk hann man också med. jag hade i alla fall roligare än på mycket länge, sen vet man ju inte om mina vänner håller med...

dagens låt: run, don't walk - hey monday
favoriträtt - gouda ost, prisa kossorna!

hey monday är very much good,
come on, ash. fööööd
fall out boy klarade guiness world record:et med 72 radio intervjuer på 24 h, eller nämnde jag det förrut?
när jag åt frukost klockan tolv så var det första gången på 24 h som jag åt en måltid. gott vare.
kommentera det här inlägget, så blir jag glad för igår var bästa!
julia är sköööööönast.
alla pluggar typ i min klass right now, vadå? har vi läxor?!
jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: alice

åah one missed call 2 vill jag också se :D

saw 5 har biopremiär den 7 nov, måste se! ;D

...om du ville veta haha x)

2008-11-02 @ 18:28:29
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/
Postat av: juli

fyfan vad jag mår illa! kl e snart halv åtta. jag funderar på att gå å sova för jag e helt slut!

du är sköööööööööööönast, lätt skönaste kvällen, klart man håller med ya. jag har bara ätit MIDDAG, MINSTA PORTIONEN!

2008-11-02 @ 19:27:32
Postat av: Anonym

fyfan vad jag mår illa! kl e snart halv åtta. jag funderar på att gå å sova för jag e helt slut!

du är sköööööööööööönast, lätt skönaste kvällen, klart man håller med ya. jag har bara ätit MIDDAG, MINSTA PORTIONEN! ANNARS har jag inte ätit nåt förutom lunchen med farsan I FUCKING GÅR, remember? men hallå, klart vi behövde hyra lokalen, vart skulle vi annaras spytt? i min mammas säng? HAAH! Godnatt bastarddddddd

2008-11-02 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0