i lost my fake id

mycket den här veckan! idag blir det massor med plugg till no provet. sen ska vi också se om man kan skriva några franska frågor? tror inte det. men jag valde cobra endå. de är ju grymma! imorrn blir det gymnasieinformation på skolan och på onsdag så blir det stan med carro & frissan. jag och carro ska också sova över tillsammans tills på torsdag för då har vi studiedag! var skitlängesen jag träffade henne utanför skolan, men det blir ju så när man bor 1 h ifrån varann med buss. får se vad för roligt vi hittar på. sen har våran klass disco på skolan på fredag. kommer bli skitbra! haha, inte. aja, nu ska jag hitta lite information om kärnkraftverk.

glöm inte - prison break ikv!

Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

haha xD men schnygg header o allt tkr jag ;D

2008-11-17 @ 22:34:33
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0