i don't wanna forget how your voice sounds

get ready for an angry post.

jag såg nyss en reklam på tv för en ny disney film 'tingeling' ni vet hon från den där filmen där alla flyger. kapten krok är med. jag blir så arg. där är hon med sin egna film. hon har perfekt blondt hår, vacker mini dress och den perfekta kroppen. vilka signaler sänder det till dem som kollar på filmen. speciellt när hon i ett klipp speglar sig i någon konstig boll och då ser hennes arsle ten times bigger ut, och hon blir upprörd. vadå? so what om man har ett stort arsle. filmen sänder ut signalen att man ska ha ett litet arsle och se perfekt ut. alla snackar om hur utseendefixerade alla unga blir blablabla. vem var tror ni att dem får alla ideér om att vara sminkade och smala? just det. jag blir så pissed. gör någon film där huvudpersonen ser normal ut och sänd ut lite normala signaler.


Kommentarer
Postat av: alice

precis! och har du sett filmen? man får inte ens veta hur hon träffade Peter Pan, man tror ju att det ska vara själva meningen med filmen. före landet ingenstans liksom. hahahah märks att jag gillar dinsey? x)

2008-11-03 @ 20:28:04
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0