eltonhhaz - you know you love him!

som ni antgaligen förstår av överskriften så är det ella (ag,s lover-girl) som skriver.

jag är hos ag, nyss kollade vi på hennes skolas julkonsert på dvd och nu har jag hackat mig in på hennes blogg och gästbloggar medan hon kollar på 2 and and a half men. Jag har på mig agnes gråa jeans, hennes långa svarta linne och hennes oversizade vinröda kofta - ohyes jag gillar att vandalisera hennes garderob. Eller garderob och garderob ,
80 % av hennes kläder är slängda på skrivbordsstolen. Fast nu ligger allt på golvet efter att jag varit i farten, (hhahhaha farten = fart = prutt på engelska)

vet att jag är bäst på att gästblogga åt agnes, puss på er era pussy-sar
PS: ni måste kommentera annars tar jag det som ett presonligt angrepp och tar antagligen livet av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0