drama doesn't follow me, it rides on my back


en bild som ella och jag tog igår!

idag har jag vaknat, fixat lite, ätit, åkt till faster en stund, åkt hem, ätit, kollat på tv, åkt upp på stan en stund med systrarna och nu är jag hemma! gjort ganska mycket faktiskt, dagen skulle vara fulländad om jag hade tagit mig tid att plugga. oh well, imorrn blir det mkt plugg emellan fira syster som fyller 19 år idag! grattisgrattis!

som jag sa för ett tag sen. mer bilder - mindre text. how am i doing?


Kommentarer
Postat av: jul

driver du? haru tagit bort hela bloggen???

2008-11-16 @ 14:51:03
Postat av: ellllllllls

men fan vad jag ser ut.

hoppas verkligen att du tar med lösfransarna till din mamma!

2008-11-16 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0