always u


hey random bild på brendon urie!

skolan - ett grymt tråkig ämne att skriva om på en blogg. så jag ska hålla mig kort. 5 fucking dagar kvar sen har vi tema vecka (=inga lektioner, bara sång). behöver jag ens berätta om hur mycket jag längtar? jag har i alla fall mycket tills dess franska, engelska, no-prov. sen har jag lite grejer under tema veckan också. på franskan ska vi skriva frågor och svar om våran favorit grupp eller band. (efter mycket velande) så har jag bestämmt mig för att skriva om cobra starship. man skulle försöka hitta info på både franska och svenska och jag tyckte att wikipedia skulle vara utmärkt. men nu var det så att det stod en mening om cs på franska. så jag får så mycket mera jobb om jag håller fast vid dem. medan det stod as mkt om gym class heroes, panic at the disco & fall out boy. hur gör jag ?

ska renskriva engelska accent pjäsen senare. haha. vår är så bra, tra la la.

ingen kommentar än på ellas gästinlägg nedan? hon blir ju ledsen...

nee, detta inlägg blev tråkigt. sry. men these days it is.

Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Sv: jadu, på bloggspace kan man göra så (x man skriver typ "northern downpour" och markerar och väljer "infoga/redigera länk" eller nåt. O klistar in länken till youtube dårå.

Men jag vet inte om de funkar på blogg.se :P s: haha. hoppas du fattar ;)

2008-11-13 @ 22:35:40
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se
Postat av: ella

men ag om du hittar info på engelska så kan du ju översätta det till franska. du kan säkert hitta nåt översättningsprogram på internet

2008-11-14 @ 11:49:51
Postat av: jul

är han killen bög? för han var damn läcker jag tar han lätt här å nu på det där bordet





asså HAHA inte för att han e bög utan om han e HETERO

2008-11-28 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0