a picture paints a thousand words


en bild på ashlee wentz från perez hiltons sida. hon är idag 10 dagar över tiden.

har nyss kollat klart på senaste avsnittet av gossip girl som gick på kanal 5 och jag är verkligen addicted to that show. penn badgley och blake lively är sötast tillsammans. jag diggar inte hela blair & chuck dramat. aja, ge mig gossip girl boxarna!

såg föresten 80% av hela camp rock som gick på tv igår. total waste of time. sugaste shiten ever. och det dåligaste är att jag har en av låtarna på huvudet. den där som hon blonda sjöng. 'too cool' eller något och så ser jag hela axel grejen framför ögonen. uuuuhr. hemsk syn.

imorgon har jag samtal på skolan med mamma & min lärare. kan såklart inte hitta roligare sätt att spendera eftermiddagen. som om att måndagar inte är hemska nog.

och nej, jag har inte pluggat.

Kommentarer
Postat av: ella

vi kommer ha a great time imorgon när vi gör dej till jesus lärljunge. imorgon börjar mitt nya liv. det kommer bli en fet bebis tror jag , den har liksom fått jäst lite för länge. eller så dör den vid födseln, vilket vore lite tråkigt eftersom du har taggat så. nu ska jag dusha vilket innebär: tvätta håret, peela mig, raka benen och smörja in mig med body lotion. kände bara att jag behövde skriva det nånstans, se ya tomorow motherfucker :D

2008-11-09 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0