you could have knocked me out with a feather



igår så träffa jag julia på stan runt två, sen fikade vi några timmar och gick omkring till runt fem då ells bio slutade. hon hade no idea om att vi var och väntade på henne eftersom hon har levt utan mobil i nästan en vecka. sen åkte jag hem, och träffade julia och ells lite senare på kvällen. vi åt popcorn och kollade på linas kvällsbok b.la. imorrn åker de till polen och kommer inte hem förän typ 10 januari.

ikv kommer lite släkt. new header är på g.

dagens låt: fall out boy - pavlove

Kommentarer
Postat av: Anonym

Juliaaa: ahhaahha, dagen lät ju kul. hhaha. jag kmr sakna dejjjjjjjjjjjjjj för mktttttttttttttt så att jag spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr på alllllllllllllltttttttttttt för du e saknaddddddddddd

2008-12-29 @ 20:17:03
Postat av: Joakim

Sv: Yes, Fall Out Boy är grymma :)

2008-12-29 @ 23:40:47
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0