what kind of fuckery has been required lately, and i'mma play the pin cause i've been waiting, now make my mark on pop culture from my generation, 80s babies from the age of nintendo,transformers, ninja turtles, hungry hippoes

west coast smoker är klockren!
makes me think about the old days.

syster kom hem idag och hon kommer stanna ett bra tag så det är ju bara roligt.

jag är fortfarande sjuk, men det är bättre än igår. jag har faktiskt inte gått med smink en enda dag den här veckan och jag känner verkligen hur min hy har blivit bättre. jag måste investera i bra mineral smink när jag har fått mina julklappspengar.

yes, i vår familj (mammas sida) får vi pengar ist för julklappar om jag inte har nämnt det. det blir bättre så för alla. så jag undrar just hur mycket pengar jag får, för det är ganska mycket (och dyra!) grejer jag har tänkt att köpa. jag ska iaf till pappa på annandagen och där får vi julklappar så jag får iaf några paket. mest önskat mig cd's och pengar till konserten, men endå :)

over all så tycker jag faktiskt att julen är ganska överskattad. aja. roligt med presenter, men still. äh, ge mig mycket pengar, snygga kläder & gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: LA

nu blev jag lite besviken. JULEN ÄR INTE ÖVERSKATTAD. julen är underbar. äta gott och få paket/pengar och mysa.

2008-12-23 @ 21:20:57
Postat av: felicia

ah, håller med dig att julen är lite lätt överskattad. o alla bryr sig om julklapparna bara -.-

aja. god jul ;)

2008-12-26 @ 22:15:43
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0