i try to hold on, but it hurts to much


grymt söt eller vad? ngn som vet var man kan få tag på snygga tshirtar liknande som ash har på sig?

jag brukar inte vara så taggad på att handla kläder utan mest shoppa när jag har tröttnat på de jag har, men nu fan. har hittat massa gott i internet shoper på olika affärer, sen är det ju en annan sak att hitta i butiken...

hade hoppats att karin kunde följa med på stan senare i veckan men hon är tydligen i sommarstugan hela lovet. ska nog få tag på carro lite senare. sen ska ju carro också lära mig åka skidor ngn gång på lovet. haha, yes. jag har aldrig åkt skidor. men nu är det dags för på friluftsdagen så vill jag följa med klassen på övernattning i sälen, och då måste man kunna åka. så... bättre sent än aldrig.

nu ska jag äta.

dagens låt: james morrisom feat nelly furtado - broken strings


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ja, de blir verkligen bara bättre och bättre! Jag vill inte kryssa i någon ruta på t-shirten, ska nog skriva dit en egen "FOB has always been good!" ;)

2008-12-30 @ 19:27:44
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Linnea S

säg till när ni ska åka i backen så hänger jag på! :D

mitt nya nr är 0735019854..

2008-12-31 @ 11:53:35
URL: http://ensvensson.devote.se
Postat av: Agnes

Det undrar jag också hon har jämt as snygga kläder :/ <3

2009-01-09 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0