saying, i'm looking now at pictures of us, i remember thinking, oh this will never leave us. oh, the songs that spoke for me when i couldn't speak, shame the band's broke up i just hope we'll remember these.




dagens låtar: fall out boy - beat it (michael jackson cover) & the rocket summer - hold it up

dagens uttryck: du är min syster från en annan livmoder
dagens klädsel: blåa cheap monday jeans, grått mönstrat linne, mörkgrå kofta, vita ntbc örhängen & mörkblå halsduk

skolan, (inkl grymt mycket skratt) sen stan med ells en snabbis. nu skulle hon och äta med taekwondon (jag gick där förrut, men inte längre. jag var inte så bra på det)

the future looks good. fast kasta papper på vikarien kanske inte är så good.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså ag, när man trycker på länken "min bilddagbok" så kommer man till en blogg som heter 'afternoon.blogg.se'. är det din eller? verkar inte som det, för den är helt jävla DJUP! HAHA

2008-12-05 @ 20:54:37
Postat av: Anonym

det förra var från ellaaaaaaaaaaa btw

2008-12-05 @ 20:54:59
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-12-05 @ 21:02:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0