please stand by, we've come so far, four years we survived, the ride that turned us inside out, repeat after me, just scream and shout. it was the best of times, from broken homes and battle scars, to where we are




yepp, två-tre years ago. black hair. i miss it, sometimes. jag önskar att jag passade mer i det, för då skulle jag lätt färga tillbaka. längst upp är rosen som jag fick på min sista kjs konsert, den har dött nu. sen har vi också tröjan med tryck som är från only.

oväntat, oväntat. jag är sjuk. haha, bara för att vi skämta om det så smittade carro mig, eller det måste varit hon alltså för hon var samma sjuk som jag. jag träffade henne *host*kramade*host* henne i fredags när hon hade varit sjuk hela veckan så.

köpte som sagt kläder och grejs på marieberg i helgen, bilder kommer när jag inte sitter och hostar och snyter mig.
på onsdag blir det julavslutning med tamtam, mys på det!

jag vill att cobra starship ska komma med ett nytt album, sådär NU.
sen vill jag att det ska bli jul så jag kan få mp4 spelare med mer än 1gb som jag har right now på min mobil.
sen vill jag att det ska bli mellandagsrea.
och så vill jag gå på katy.

Kommentarer
Postat av: jjjjjjj

ahha blä för bilden därupe på mig u bastard. ;'DD

2008-12-08 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0