please leave all overcoats, canes and top hats with the doorman, from that moment you'll be out of place and underdressed. i'm wrecking this evening already and loving every minute of it, ruining this banquet for the mildly inspiring and...


jag kanske är lite sen med ny cobra starship skiva i februari enligt AP!
gabey babey ska också opereras i januari. :s
ny låt från the academy is... 'winter passing'
gym class heroes' video för 'guilty as charged' är superskön.
jag vill ha panic at the disco's livedvd 'live in chicago'. (ge mig i julklapp? (a))
ny panic skiva också i vår. jag dör.
jag vill ha en cobra tshirt.
massa folie à deux låtar har läckt ut på nätet (inte kolla, ag. inte kolla!)

jag gjorde ett försök att gå till skolan idag. hostade & hade ont i huvudet hela dagen - well. u gotta try. svenska prov imorgon & avslutning med tamtam.

massor av bra band har jag hittat, men jag har inte någe plats för dem på min mobil så lyssnar ja inte så mkt på dem, annars kommer jag go crazy. (p.g.a. att ja vet massa bra låtar, fast ja inte kan lägga in dem eller lyssna på dem)

Kommentarer
Postat av: felicia

jag tkr din blogg är bra. :') man blir väldigt uppdaterad (ahahah. jag är udda. men om du undrade så är den braa ;D)



haha, är det säkert nu med Panic's nya skiva i vår?! :D jag tror jag dör också. wonderfuuul.

och jag kmr nog inte kunna låta bli att tjuvlyssna på folie á deux, haha. (A)

jao. :d krya på dej ;) ^^

2008-12-09 @ 21:37:55
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0