life's just a pace-car on death, only less diligent, and when the two collide it's no coincidence, the lights are on and everybody's home, the only thing suicidal here is the doors, we had a good run, even i have to admit


fula bilder från igår, enda anledningen jag la upp dem är för att jag tycker inläggen blir så tråkiga utan bilder.

dagen spenderades med carro. först en lång stund på stan, sen hem till henne på andra sidan stan och kolla 'new york minute' aka 'en galen dag i new york'. vi hade det grymt mysigt iaf :)

dagens låt: 20 dollar nose bleed - fall out boy
brendon (urie från panic at the disco) är med och sjunger tsm med patrick. jag älskar hans röst. jag har faktiskt 20 dollar nose bleed som ringsignal på min mobil nu också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0