i've never been a fan of long goodbyes, i'm at the finish line and you're just way too far behind, in the morning i got in a fight with myselfI got the bruises to prove it, then i swallowed your words and spit them right back out

har nyss kommit hem från risbergskas öppet hus. jag är inte helt övertygad om att gå där, men nu vet jag att det är en trevlig skola, men inget för mig helt enkelt.

veckan har varit hektiskt. jag har mycket att göra and so little time. imorrn ska jag på stan en snabbis och köpa julklapp till mamma iaf, så har jag det avklarat.

idag var skönaste dagen i skolan, bara 3 lektioner, varav jag typ jobbade på en. på eget arbete på morgonen satt adam och karin och försökte övertyga mig om att köpa olika sortes musikspelare, adam höll på billiga och bra mp4 spelaren som han har, och karin på en appel ipod. sjukt störda människor. adam vann iaf, ska köpa en creative zen player 8gb efter jul för bara 900:- på net on net. (:

jag kan verka som en depressig person kom jag på eftersom typ alla i min omgivning konstaterar att jag aldrig använder smajlis, haha, så jag försökte använda lite i det här inlägget. :P

jag har massor av bilder på datorn, ska ladda upp senare.ciaoooo, nu börjar criminal minds !

btw, linnea är störd !

Kommentarer
Postat av: Linnea S

den spelaren är bäst!!



wtf, jag är inte störd. vad säger du om mig? ::OOO

2008-12-04 @ 21:03:13
URL: http://ensvensson.devote.se
Postat av: helena

jag har iPod :>

fick den iofs.. förra veckan, but still.

it's nice.



(psst: folie á deux om... 11, tror jag, dagar!)

2008-12-04 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0