it's all a game of this or that, now versus then, better off against worse for wear, and you’re someone who knows someone who knows someone i once knew, and i just want to be a part of this

i måndags gick jag på stan med ella och medan vi satt på mcd kom vi på våra mål inför '09. det känns bra.

idag gick jag på stan igen med lydia, lina & ells. jag letade efter folie à deux, men killen på najz prajz sa att den inte kommer ut förän imorrn (jag var trött och orkade inte bitcha med han), aja. så det blir väl upp på stan imorrn igen efter vårat sista luciatåg, någonsin.

singing bee måste vara världens mest patetiska program.
jag är trött. jag vill ha folie à deux och en påse chips.

'syster från en annan planta' kan man ju också kalla linnea. hihi.
nu tycker jag att ells ska fixa sin datorn så hon ska skicka bilderna från hennes mobil.

taylor momsen aka jenny humphrey från gossip girl är typ världens snyggaste. fick också reda på att det är hon som spelar cindy lou who i grinchen julen är stulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0