i will never believe in anything again, i will never believe in anything again, though change will come, oh change will come, i will never believe in anything again


idag köpte jag folie à deux.

jag tycker om den. jag håller också med andra folk med att säga att fall out boy har blivit 'fall out man'. texterna är verkligen välarbetade såsom musiken. det är different - but i like it. jag har redan fastnat för flera spår, b.la. what a catch, donnie, (coffee for closers), w.a.m.s. & west coast smoker. eftersom jag köpte deluxe så fick man med fem extra låtar, 2 av dem var remixer, (jag brukar inte gilla remixer men det är svårt att låta bli att gilla dessa) 2 st akustiska & en annan låt som heter 'pavlove'. det ska tydligen finnas ett hidden track somewhere som ska heta 'lullaby'. jag ska lyssna på den en gång till, så nu ska jag dra. stay sweet.

my head's in heaven, my soles are in hell
let's meet in the purgatory of my head and get well


gabes operation gick bra. (:

Kommentarer
Postat av: Helena

lallalalla jag har hittat the hidden track!

by accident, men ändå.



jag älskar w.a.m.s

och jag älskar att jag känner igen massa i texterna. typ sånt pete har skrivit på sin blogg som

"hurry hurry, you put my head in such a flurry, freckle freckle, what makes you so special?"

love<3

2008-12-18 @ 13:32:42
Postat av: Anna

Åhh, jag längtar så fruktansvärt mycket tills mitt trois-paket kommer!! Snacka om att det försenat! Dessutom har jag gett mig fan på att inte tjuvlyssna innan jag får skivan i handen ;)

2008-12-27 @ 18:08:17
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0