i wanna scream ily from the top of my lungs, but Im afraid that someone else will hear me. you can only blame your problems on the world for so long, before it all becomes the same old song, as soon as we hit the hospital i know were gonna leave



imorse vid tio-tiden fick jag jullov! så jävla efterlängtat. avslutningen gick snabbt. en liten lek, tårta och off course lite utskällning (för ngt jag inte ens medverkade i). spenderade resten av dagen med syskonen innan jag och ells såg 18:30 visningen av twilight.

det var som att vi var i trans medan vi såg på den. för när den var slut kändes det så konstigt av resa sig upp ur stolen och gå därifrån. filmen var underbar och vacker. mycket mycket bättre än vad jag hade trott. den är svår att beskriva.

julia took off to tunisien today. gonna miss her. men det blir bäst när hon kmr tillbaka!

folie à deux is still going strong

it's not just a fad

Kommentarer
Postat av: Anonym

juli : duärbäst

2008-12-29 @ 20:56:03
Postat av: Linnea S

grymt söt äru!

2009-01-03 @ 20:59:47
URL: http://ensvensson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0