got nothin' to say anymore, there's nothin' new, it's all been done before, now i look in the side of the scores. so please let me be, thought i'd be the one you'd adore, i always thought i would be so much more, it was something i can't afford


random bild på nate navarro - han gillar vi ! *dregel*

var på marieberg en snabbis igår, köpte bara en tshirt på only. kvällen spenderades med julia och ella. lycka på dem alltså!

nu sitter jag här med min svenska skit, prov på onsdag och jag har lust att bara riva alla papper i små konfetti bitar. bläh, sen får man inte glömma att jag sitter med ett paket näsdukar upptryckta i näsan, fyfan alltså. ni som inte har allergi är lyckligt lottade!

Kommentarer
Postat av: Jj

lyckopiller :'D

2008-12-07 @ 13:21:53
Postat av: helena

JAG HADE MITT SISTA PROV I TORSDAGS!!!

vi musikklassare är borta hela veckan nu på värmlandsoperan inför lucia, NICE NICE NICE!

2008-12-07 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0