go on, prove it, I'd love to see you try, convince me that you gave me the world, i tried and tried but you never opened your eyes, you stand tall like you've won some kind of award, but really i've never seen someone so short of a dollar

 

igår fikade jag i nästan tre timmar på hälls med julia. sen så ramlade hon på väg till bussen såklart. haha. grymt bra var det iaf :D <3

idag har vi haft lucia över hela örebro med klassen. jag har varit vaken sen 05:15. somnade förut, snart ska jag till min pappa sen inatt blir det skräckfilm med polarna.

Kommentarer
Postat av: LA

i don't like the vibe in the VIP

2008-12-12 @ 18:42:33
Postat av: j

<3

2008-12-12 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0