freckle freckle what makes you so special?


hittade massa gamla bilder från i sommras. ge mig sol & sommar!

är frisk nu, känner att promenaden med systrarna var nödvändig. det var längesen jag promenerade. jag ska nog börja göra det oftare. (ells; joinar du?)

imorrn börjar alltså mellandagsrean. det kommer vara sjukt billigt och sjukt mycket folk på stan. jag tror att jag måste pallra mig upp för jag har fortfarande inte köpt julklapp till pappa (!!!). vi ska fira jul imorrn kväll hos honom så det är akut. ska nog köpa en dassbok eller något sådant. har redan köpt en kaffebryggare tsm med syskonen.

man har även fått sett första bilden på baby bronx (ashlee och pete wentz son) är han inte söt?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en sjukt söt bild alltså! ^^,

2008-12-27 @ 18:04:46
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0