an overflowing heart, an empty wallet scene. some wheels and a guitar yeah, you think we're crazy.


mindre än 2 weeks till folie à deux.

hahah, jag fick ett plötsligt sug efter gamla maroon 5 låtar.

hade samtal idag med skolan studie-och yrkesvägledare (hah, jag lyckas aldrig fatta hur man förkortar det, syo, soy?) blir nog karolinska, även om ells valde att staba mig i min back och välja rudbeck med julia ist. well. i don't mind, det blir säkert fint.

i måndags hade jag studiedag så ells sov här. vi var uppe till typ 03:00 och kolla på filmer, b.la. john tucker must die & eurotrip. haha, för bäst! vi åkte upp på stan på dagen, mötte maria (hon praoar på parfymeri pia), vi drack milshake på java's 'cause lilla melkers har stängt ner (gråt, gråt). sen sprang vi till en tatueringsbutik vid sjukhuset och köpte hårfärg.

visst har jag fin tillfällig header? haha, jag ska fixa ny när jag hinner & orkar.

Kommentarer
Postat av: felicia

men rudbeck jueee :D (A) xD haha. Hoppas de blir bra de du väljer iaf ^^ :)

2008-12-06 @ 12:25:49
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0