so click aprove so simple show me some kind of sign let me know its time to make my move.

CALL ME CRAZY, CALL ME ODD, CALL ME WHAT U WANT TO,
BUT KARMA IS A BITCH I PRAY TO GOD SHE ALWAYS HAUNTS U.

helgen har varit riktigt skön. på fredagen sov jag hos ella och vi typ flumma hela kvällen.
sen på lördagkvällen åkte vi två till julia och gjorde i ordning oss innan vi gick till tunneldiscot
som hölls mitt i örebro. det var pretty boring there, så vi gick till mcdonalds och åt oss mätta
som fan! så jävla skönt att se alla fjortisar sitta där och äta typ ingetting och vi köpte
mat för exakt 99:- (ella hade en hundring) vi bara satt där och glufsa i oss. haha, iaf.
sen gick vi runt lite och stuff. sen köpte jag godaste varma chokladen på mcd. jag frös
skitmkt så det var det godaste. sen träffade vi några och kom i säng vid 03:30. vaknade
gjorde vi vid 11:00, ella och jag kom iväg från julias hem ungefär vid 14:00
och gick till mcd och åt frukost. haha. bästa. nu har jag iallafall kommit hem och jag ska
plugga hela dagen. franska av allt. fyfan. aja. bilder frånhelgen kmr senare.

lägger upp bilder sen. still listening to 'citizens for out betterment mixtape nr 60---'
& reading falloutboyrock.com  damn. i cant wait.

george ross III fyllde 22 år igår. congrats till det lilla underbarnet.
imorrn fyller joseph trohman 24, och på tisdag fyller spencer smith V 21 år.
CONGRATULATIONS GUYS.

so i guess right back to us, so cameraman swing the focus.

Kommentarer
Postat av: felicia

masssa grattis till mr Ross :D Han är awesome. Man kan ju bara önska att kunna skriva som honom.



"Lets not get selfish, did you really think I let you kill this chorus?" (:

2008-08-31 @ 20:57:23
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0