rotation

jag vill åka och se the cab tsm med hey monday & a rocket to the moon i usa.
jag vill åka till the angel and kings bar i chicago.
jag vill åka och var publik i fn mtv.

inget att detta kommer att hända. and it kills me.

jag älskar texten i ash wentz's 'outta my head (ay ya ya ya ya).
seriöst, hennes album 'i am me' är som om hon vet vad alla hennes fans tkr och känner. texterna är bäst. (y)

enligt svenska tidningar ska ash & petey få en pojke. aw, cute :*
någon ny fall out boy låt på deras myspace eller pete's blogg, tack!

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina foton! :)

2008-08-22 @ 14:49:27
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: loveorsympathy @ bdb

AHHH JAG HAR EN KÄNSLA AV ATT DOM KMR FÅ EN POJKE.

vilket jag hade sen jag fick reda på att ashlee's eggo was preggo.

2008-08-22 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0