let me live as who i am

Dagens klädsel: leggins, långt svart linne och vit nightmare before christmas tshirt.
Dagens skor: svarta ballerina.
Dagens frisyr: uppsatt i en liten hängig bulle
Dagens mat: pasta i skolan och nyss varma mackor.
Dagens dryck: mjölk.
Dagens händelse: när jag var i korridoren i skolan med lina, lydia, hannah & ellen, jag insåg verkligen att det här året kmr bli ngt extra!
Dagens musik: guilty as charged - gym class heroes & thats not my name - the ting tings
Dagens planer: mys med familjen
Dagens vill-ha: pengar!!
Dagens väder: regn regn & åter igen regn. roligt när man cyklade till skolan
Dagens saknad: secret-
Dagens tråkigaste: att det regnade.
Dagens dummaste: att jag frågade folk i skolan aslänge 'var är min mobil?' och så hade jag den i handen! so me!
Dagens finaste: lydia ! <3
Dagens mående: illa illa, har lågt blodsocker, borde ta mig som godis som står i rummet brevid, men jag har ingen apitit.
Dagens span: ingen really, fast juste, det var en förrut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0