lake effect kid.

jau, fob's nya 'lake effect kid', det är bara så att den är bäst. punkt slut.

i veckan har jag haft skolfoto, vilket inte gick så bra och sen har jag väl mest varit på stan & i skolan. förutom igår då jag klippte mig. blev nog okej, kanske kommer bild sen.

jag är så otroligt glad över att fall out boy ska släppa nytt. skivan kommer bli bäst. det är jag säker på. jag har ännu bara hört 'lake effect kid' och små snuttar av 'alphadog and omegalomanic' & 'america's sweethearts' men de är verkligen bäst. (y)

folk är egoister. vi såg en film idag om mänskliga rättigheter. vi fick t.ex. reda på att ett barn dör var tredje sekund i afrika. och det sämsta är att det kunde förhindrats. det finns liksom vaccin för inte så stor summa pengar, men varför gör inte folk ngt då? ne. för de tänker jämt på de själva hur mkt pengar de kmr få och allt. för i helvette, gör ngt för någon annan istället för en gångs skull. ellen föreslog att vi skulle skita i tråkprag resan och skäna pengarna istället och kanske åka någonstans inom sverige med klassen, men vafan. ALLA är största egoisterna och började protestera. herregud. jag skulle lätt åka till t.ex. liseberg med klassen och sova lugnt om natten och veta att jag hade räddat ngt liv men vissa i klassen började säga t.ex. ' varför ska jag göra nåt när ingen annan gör ngt?' det är ju det som är grejen. people need to get off their lazy asses and start doing something.

Kommentarer
Postat av: felicia

Svar: Oj, ja, jag läste igenom lite av din blogg, vi har ju typ samma musiksmak :O :D Haha, va kul !

Hihi, lyssnar på Mixtape nu, jag tycker det verkar som om deras nya kommer bli jättebra ! Fast jag vette fan vad som hände med Northen Downpour , haha :S XD

Ha de bra ! =)

2008-08-31 @ 12:42:42
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0