i've got a dark alley and a bad idea that says u should shut your mouth (summer song)


yes, he's awesome. (gabe is the lead vocalist in the decaydance band cobra starship)


just nu sitter jag och halv glor på tvn. criminal minds går på kanal 5. typ bästa kriminalserien på tv. och då har jag sett ett antal. snart börjar hells kitchen. såg på cold case förrut. haha, tvn är mitt liv. typ. haha. men jag gillar också desperate housewives, csi, christine, friends, joey, greys anatomy, so you think you can dance m.fl.

jag har insett att jag har typ ingetting att se fram emot. det suger pretty much. fast jag ska snart träffa elin, ella & julia för en till kväll på stan. (: ni anar inte vad som hände förra gången.

det får mig att tänka på en händelse för några månader sen. så overkligt var det. jag såg en sak igår som fick mig att tänka på det igen. men det känns så konstigt. som om det inte var jag som agerade i de stunderna. hah. vad man kan tänka och fundera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0