go on, grab your hat and fetch a camera.

bästa är dem.

hänt ganska mkt. börjat skolan. piss. sen träffat maria, ella & elin på stan. idag var jag och carro och var vid kulturskolan. ska anmäla oss till gitarr där, men väntlistan är mkt lång, typ ett år så vi ska skriva upp oss på medborgarskolan också. tänkt köpa ny hoddie och tröja men såklart så har inte hm min storlek. åh well. sen åkte ja till marieberg med mamma och syster, hitta inget. sen ikea. korv, läsk & chips där. mums. sen ica, köpte godis, 39:- kilo. billigt billigt. älska godis. och cobra starship. och annan bra musik. imorrn ska vi ha ngt med paralellklasserna på stan. seriöst. orka, ska cykla också. fan, ja som är så fuckin lat. aja. ska lyssna på the ting tings, panic at the disco och katy perry ikväll. sen får man ju inte glömma hells kitchen på trean. gordon ramsey är bäst - fuck off would ya? ellen degeneres är också bäst.

fan va härligt att bo i usa och gå på alla tours. honda civic, warped tour, the really really ridicoulusly good lookin tour m.fl. aja, ja sparar pengar till usa. och till när gym class heroes kmr till sverige (jo, jag har bestämmt mig för att de MÅSTE komma.)

btw, svenska mtv kan dö för att de inte ska visa fn mtv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0